Veel gestelde vragen

We hebben een overzicht gemaakt van de vragen die we regelmatig van jullie ontvangen via de chat, telefoon of email.

Mocht je toch nog vragen hebben dan zijn we uiteraard bereikbaar om deze beantwoorden.

Wat zijn de openingstijden?

Maandag               10.00 uur - 17.00 uur
Dinsdag 10.00 uur - 17.00 uur
Woensdag 10.00 uur - 17.00 uur
Donderdag 10.00 uur - 17.00 uur
Vrijdag 10.00 uur - 17.00 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten


Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer je een bestelling plaatst met een eindbedrag onder € 49,- dan betaal je verzendkosten, deze zijn als volgt opgebouwd:

Verzending naar een adres in Nederland bij een aankoop onder € 49,- dan zijn de verzendkosten € 4,95
Verzending naar een adres in België bij een aankoop onder € 49,- dan zijn de verzendkosten € 4,95

Wanneer je bestelling dus boven de € 49,- is sturen wij deze gratis naar je op!

Wat zijn de levertijden?

Wij streven een snelle levertijd na, dit betekent dat wanneer de producten op voorraad zijn we deze proberen dezelfde dag nog te versturen.
Echter kan het zijn dat een product besteld moet worden, dit geeft dan soms een vertraging van een paar dagen. Even afhankelijk van de leverancier. Uiteraard doen we altijd ons
uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. Wil je zeker zijn van een snelle levering, informeer voordat je de
bestelling plaatst naar de voorraadpostitie.

Wie bezorgt mijn pakketje?

Wij versturen onze pakketten met de DHL pakketdienst, de afzender is Spiruella.nl. Wanneer je een andere pakketdienst wenst is dat mogelijk,
maar dan dien je dit tijdig bij ons aan te geven.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij bieden je de volgende mogelijkheden om de bestelling te betalen:

  • Paypal
  • iDeal
  • Mistercash
  • Per overboeking